25 Jul

BIZLIFE ZENSKO PREDUZETNISTVO: Zorica Radojkovic

PREUZETO SA PORTALA: http://www.bizlife.rs

Zorica Radojković priča da joj je život u Beogradu, u koji je došla na studije, postao suviše stresan te da je svako malo tražila beg iz grada koji bi joj doneo promenu. To je bio dovoljan podstrek da se upusti u preduzetničku priču i napravi divno imanje koje posećuje ceo svet.

„Na ideju da pokrenem ovakav posao došla sam kada sam bila na Zlatiboru, na Jokinom vrelu, sa prijateljima. Pogledala sam oko sebe  videla sam da osim sadržaja koji su kasnije stvoreni nema nikakvih specijalnih atrakcija. Uvek sam mislila da destinacije treba da imaju neke posebne turističke atrakcije da bi privukla goste. Tada sam shvatila da sve to može da se izgradi i napravi i stvori razlog da ljudi to dođu“, priča Zorica za BIZLife.

Tako je i ona odlučila da renovira i preuredi svoju kuću u selu Lozanj, u samom srcu Šumadije. To je danas jedna od omiljenih seoskih turističkih destinacija u Srbiji ’Lozanjska terasa’. Kako kaže posao je razvijala polako i novac stečen turizmom ponovo ulagala u kuću.

Ključ uspeha u ugostiteljstvu jeste biti dobar domaćin, priča Zorica, i stvoriti atmosferu u kojoj će se ljudi zaista osećati kao gosti koji su dobrodošli.  Akcenat njihove promocije oduvek je bio na dobroj atmosferi, domaćinskom pristupu i toplom ambijentu, i kako kaže to je najbolji marketinški alat.

Ona je takođe dodala da je od turizma moguće živeti u Srbiji uz puno truda i posvećenosti.

Na samom imanju pored bazena i uživanja u prirodi postoji nekoliko neobičnih aktivacija kao što su bavljenje baštenskim radovima, briga o životinjama, vožnja bicikla i traktora, odlazak u lov i ribolov… Posetioci, a naročito oni iz inostranstva, uživaju u branju lekovitog bilja, pucanju iz vazdušne puške, čuvanju ovaca, kupanju i sunčanju, badmingtonu, sakupljanju pečuraka i košenju trave. Pored toga oni imaju priliku da jedu hranu koju su sami ubrali jer je sve što se jede na ’Lozanjskoj terasi’ sa imanja.

Zorica je nedavno bila gostujući predavač na Webiz poslovnoj edukaciji na Zlatiboru, na kojoj je pričala o marketinškim i drugim tehnikama koje je koristila u razvijanju biznisa. Kako je tada navela najbolja promocija bili su zadovoljni gosti koji su ostavljali odlične komentare i ocene na društvenim mrežama i bukingu.

Uz to, ’Lozanjska terasa’ veliku pažnju poklanja društvenim mrežama koje koristi prvenstveno da pokaže duh ukućana i lepotu predela. Glavne zvezde Fejsbuka su maca i kuca koji se suprotno prirodi veoma dobro slažu, a Zorica nam je u šali otkrila da posetioci, kada stignu, prvo žele da vide psa Cezara, a da tek onda upoznaju domaćine.